top of page

Regulamin sklepu
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG CATERINGU DIETETYCZNEGO DIETA FITAMINA
§1 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez QLTURA CLUB MIROSŁAWA KONFEDERAK, Jana Pawła II 19, 77-100 Bytów, REGON: 220246593, NIP: 8421174204, zwanym dalej „Dieta Fitamina”.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
§2 Definicje
-
Usługi - Przygotowanie i dostarczanie przez Dieta Fitamina posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego
-
Klient - Pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług
§3 Przedmiot zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z wariantów dostępnych na stronie („Zestaw”)
-
Charakterystyka poszczególnych diet dostępna jest na stronie internetowej
-
Każda dieta z oferty Dieta Fitamina to zestaw kolejno 5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Wyjątek stanowi dieta Lunchbox, która składa się z 3 posiłków: śniadanie, obiad, kolacja
-
Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, opatrzonym samoprzylepną etykietą, oraz kartką zawierającą informację o wartości energetycznej każdego dania, jego makroskładnikach jak białka, tłuszcze i węglowodany. Posiłki dostarczane sa w papierowej torbie oznaczonej indywidualnym ID Klienta oraz adresem i informacją o znajdującej się wewnątrz diecie.
-
Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku Dieta Fitamina („Cennik”), dostępnym pod adresem (zakładka „diety”)
§4 Złożenie zamówienia
-
Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
-
Poprzez odpowiedni formularz, dostępny pod adresem przez 24h na dobę.
-
Mailowo poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres
-
Diety realizowane są od 24-48h roboczych od daty otrzymania zamówienia i potwierdzenia wpłaty. Zamówienia na kolejny dzień roboczy przyjmowane są maksymalnie do godz. 09:00 dnia poprzedzającego dostawę - przyjęcie zamówienia związane jest z przesłaniem potwierdzenia przelewu lub dokonania płatności online do godz. 9:00
-
Zamówienia na poniedziałki przyjmowane są maksymalnie do piątku do godz. 13.00
-
Dostępne formy kontaktu to kontakt telefoniczny, mailowy
-
Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia otrzymania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany Wariant diety, adres dostawy, daty i godziny poszczególnych dostaw i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
-
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dostarczenie potwierdzenia płatności na adres mailowy oraz podanie prawidłowych danych w tym adresu email oraz numeru telefonu.
-
W przypadku nieprzestrzegania pkt. 4 klient nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia i ubiegania się o zwrot należności.
-
Klient podczas składania zamówienia zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu do dostawy cateringu wraz z informacjami dodatkowymi dostępu do wskazanego adresu (np. kod dostępu) oraz numeru telefonu.
-
Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować Dieta Fitamina o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
-
Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia - także z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 8 powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Dieta Fitamina za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu Dieta Fitamina o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.
-
Obszar dostaw: Diety dostarczane są do wybranych Miast i miejscowości możliwych do sprawdzenia w zakładce „GDZIE DOWOZIMY?”. Istnieje możliwość sprawdzenia możliwości dostawy do miejscowości, której nie ma w Panelu drogą mailową. Aby potwierdzić możliwość dowozu pod wskazany adres należy skontaktować się poprzez adres email: dietafitamina@gmail.com. W przypadku potwierdzenia możliwości dowozu pod wskazany adres wysłany zostanie mail z potwierdzeniem oraz ewentualnym dodatkowym kosztem. Odpowiedź zostanie wysłana w przeciągu 24h od daty otrzymania zapytania.
-
Promocje i kody rabatowe - aktualne promocje i zniżki publikowane są na stronie głównej oraz mediach społecznościowych @dietafitamina
§5 Płatność za zamówienie
-
Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie przed jego realizacją na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z następujący sposób: przelewem online lub klasycznym przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy dostępny również w stopce strony lub płatnością za pobraniem w dniu pierwszej dostawy
-
Dieta Fitamina uprawniony jest do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do otrzymania należności za dane zamówienie.
§6 Dostawa
-
Klient ma możliwość podania preferowanych/ opcjonalnych godzin dostarczenia zamówienia. Dostawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez klienta, zachowując przedział dobowy.
-
W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia poprzez nieobecność osoby upoważnionej do odbioru lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną do godz.13:00 dnia poprzedzającego Dostawę, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
-
W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Dieta Fitamina (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych, itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu, a klientom nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie. W związku z panującą pandemią koronawirusa SARS Cov-2 w przypadku wystąpienia obowiązku kwarantanny zakładu produkcyjnego Dieta Fitamina - dostawy zamówionych zestawów realizowane będą w innym terminie tj. po zakończeniu kwarantanny. Dodatkowo w związku z pandemią COVID19 dostawy do obiektów szpitalnych, przychodni oraz innych związanych z działalnością medyczną mogą być ograniczone.
§7 Zmiana i zawieszenie zamówienia
-
Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy. Zmianę uważa się za dokonaną z chwila otrzymania przez Klienta od Dieta Fitamina wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
-
Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do zawieszenie Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania. Zamówienie zostaje zawieszone do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.
-
W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 8:00 dnia poprzedzającego dostawę.
-
Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu różnicy w przypadku zmiany diety na tańszą w trakcie trwania zamówienia. W przypadku zamówienia diety w cenie promocyjnej nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia.
§8 Reklamacje
-
W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja") w terminie 24 h od realizacji zamówienia. Zgłoszenia „Reklamacja" po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Reklamacje dotyczące braku dostawy należy zgłaszać maksymalnie do godz. 10:00 w dniu dostawy.
-
Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: dietafitamina@gmail.com - tytuł wiadomości REKLAMACJA
-
Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
-
W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji Dieta Fitamina poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
-
W razie stwierdzenia przez Dieta Fitamina , iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, Dieta Fitamina poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
-
W razie nieuwzględnienia Reklamacji zgodnie z ust. 5 powyżej, braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) Dieta Fitamina , który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, Dieta Fitamina należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Dieta Fitamina.
§9 Odstąpienie od umowy
-
Dieta Fitamina informuje, iż zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 4 oraz ust. 12 Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy z uwagi na charakterystykę produktu, jakim są indywidualnie przygotowywane diety o krótkim okresie przydatności do spożycia, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz względów higienicznych.
-
W przypadku chęci rezygnacji z diety istnieje możliwość jej zawieszenia na okres 30 dni lub przepisania zamówienia na inną osobę
§10 Regulamin
-
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na niniejszy regulamin.
-
Treść regulaminu może ulec zmianie bez uprzedzenia.
bottom of page